Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"M B, Assié"'
Publikováno v:
Psychopharmacology. 149:377-387
Rationale: Maximal responses are often used as a measure of intrinsic activity or efficacy, but cannot be directly equated to efficacy. Using irreversible antagonists, estimates of efficacy can be obtained that may be less dependent on specific condi
Autor:
A, Newman-Tancredi, M-B, Assié, J-C, Martel, C, Cosi, L Bruins, Slot, C, Palmier, I, Rauly-Lestienne, F, Colpaert, B, Vacher, D, Cussac
Publikováno v:
British journal of pharmacology. 151(2)
Combining 5-HT(1A) receptor activation with dopamine D(2)/D(3) receptor blockade should improve negative symptoms and cognitive deficits in schizophrenia. We describe the in vitro profile of F15063 (N-[(2,2-dimethyl-2,3-dihydro-benzofuran-7-yloxy)eth
Publikováno v:
British journal of pharmacology. 149(2)
Desensitization of somatodendritic 5-HT(1A) receptors is involved in the mechanism of action of several antidepressants, but the rapidity of this effect and the amount of agonist stimulation needed are unclear. We evaluated the capacity of the high-e
Publikováno v:
Pharmacology. 75(2)
Dopamine D2 receptor blockade is thought to be mandatory for antipsychotic action because most of the currently used antipsychotics have high affinity at these receptors. Here, we examined the in vivo binding characteristics of the D2-like receptor a
Publikováno v:
The Journal of pharmacology and experimental therapeutics. 282(2)
To characterize their in vivo 5-hydroxytryptamine (5-HT)2A antagonist properties, the ability of the putative mixed 5-HT1A agonists/5-HT(2A,2C) antagonists (N-(29(4-(2-pyrimidinyl)-1-piperazinyl)ethyl)tricyclo(3.3.1.1(3,7) ) decane-1-carboxamide (WY-
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.