Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Münzel, Karla"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Transportation Research Part D August 2019 73:276-306
The Smarthubs integration ladder: a conceptual model for the categorisation of shared mobility hubs.
Autor:
Geurs, Karst, Grigolon, Anna, Münzel, Karla, Gkiotsalitis, Konstantinos, Duran-Rodas, David, Büttner, Benjamin, Kirchberger, Christoph, Pappers, Jesse, Martinez Ramirez, Lluis, Graf, Antonia, Hansel, Julia, Gkrava, Roxani, Klementschitz, Roman
Publikováno v:
Transport Reviews; Jan2024, Vol. 44 Issue 1, p112-139, 28p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Verkeerskunde, 5, 34-35. ANWB BV
In Europese steden zijn veel verschillende typen mobiliteitshubs in gebruik en worden plannen gemaakt voor de ontwikkeling van nieuwe hubs. Dit roept vragen op over welk type hub het meest succesvol of effectief is in het verbeteren van het transport
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::95eae9ff509ed09f24e2b0fecf9a54a8
https://research.utwente.nl/en/publications/c71ccb25-f772-48ff-b737-37403b5663c1
https://research.utwente.nl/en/publications/c71ccb25-f772-48ff-b737-37403b5663c1
Autor:
Münzel, Karla1 (AUTHOR) k.l.munzel@uu.nl, Boon, Wouter1 (AUTHOR), Frenken, Koen1 (AUTHOR), Blomme, Jan1 (AUTHOR), van der Linden, Dennis1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Sustainable Transportation. 2020, Vol. 14 Issue 4, p243-254. 12p. 1 Diagram, 5 Charts, 1 Graph.
Autor:
Vaskelainen, Taneli, Münzel, Karla, Boon, Wouter, Frenken, Koen, Innovation Studies, Innovation and Sustainability
Publikováno v:
Innovation: Organization and Management, 24(1), 231. eContent Management Pty Ltd
Innovation: Organization & Management, 24(1), 231-250. Taylor & Francis
Innovation: Organization & Management, 24(1), 231-250. Taylor & Francis
Servitisation, which occurs when products are offered with service components as product-service bundles, has increased rapidly in consumer markets during recent years because of digitalisation. Digital technologies have enabled the emergence of peer
Autor:
Geurs, Karst, Münzel, Karla, Duran, David, Gkavra, Roxani, Graf, Antonia, Grigolon, Anna, Hansel, Julia, Kirchberger, Christoph, Klementschitz, Roman, Martinez Ramirez, Lluis, Pappers, Jesse
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6b410d7b8daf0c3682a82858d5ee54ab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Information Systems & e-Business Management. May2018, Vol. 16 Issue 2, p271-291. 21p. 2 Diagrams, 3 Charts, 2 Graphs.