Zobrazeno 1 - 10
of 422
pro vyhledávání: '"Müllensiefen, Daniel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The primary aim of market segmentation is to identify relevant groups of consumers that can be addressed efficiently by marketing or advertising campaigns. This paper addresses the issue whether consumer groups can be identified from background varia
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1704.00959
Autor:
Hake, Robin, Bürgel, Michel, Nguyen, Ninh K., Greasley, Alinka, Müllensiefen, Daniel, Siedenburg, Kai
Publikováno v:
Behavior Research Methods; Sep2024, Vol. 56 Issue 6, p5456-5481, 26p
Publikováno v:
Behavior Research Methods; Aug2024, Vol. 56 Issue 5, p4358-4384, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Müllensiefen, Daniel1,2 (AUTHOR) D.Mullensiefen@gold.ac.uk, Elvers, Paul3 (AUTHOR), Frieler, Klaus4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of the New York Academy of Sciences. Dec2022, Vol. 1518 Issue 1, p264-281. 18p. 2 Diagrams, 2 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.