Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Míguez Fátima"'
Publikováno v:
BMC Plant Biology, Vol 11, Iss 1, p 181 (2011)
Abstract Background In the violaxanthin (V) cycle, V is de-epoxidized to zeaxanthin (Z) when strong light or light combined with other stressors lead to an overexcitation of photosystems. However, plants can also suffer stress in darkness and recent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2c416f1b6fe43eea7924c4cfe163c31
Autor:
Míguez, Fátima *, Gómez-Sagasti, María T., Hernández, Antonio, Artetxe, Unai, Blanco, Fernando, Castañeda, June Hidalgo, Lozano, Juan Vilela, Garbisu, Carlos, Becerril, José M.
Publikováno v:
In Urban Forestry & Urban Greening January 2020 47
Autor:
Míguez, Fátima1 (AUTHOR) fatimamiguezcano@gmail.com, Holzinger, Andreas2 (AUTHOR), Fernandez‐Marin, Beatriz1,3 (AUTHOR), García‐Plazaola, José I.1 (AUTHOR), Karsten, Ulf4 (AUTHOR), Gustavs, Lydia4,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Phycology. Jun2020, Vol. 56 Issue 3, p649-661. 13p. 1 Color Photograph, 2 Black and White Photographs, 6 Graphs.
Autor:
Fernández-Marín, Beatriz, Kranner, Ilse, San Sebastián, María, Artetxe, Unai, Laza, José Manuel, Vilas, José Luis, Pritchard, Hugh W., Nadajaran, Jayanthi, Míguez, Fátima, Becerril, José María, García-Plazaola, José Ignacio
Publikováno v:
Journal of Experimental Botany, 2013 Jan 01. 64(10), 3033-3043.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1093/jxb/ert145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hermosa Míguez, Fátima
Publikováno v:
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
instname
El desarrollo oral y los géneros discursivos dependen del contexto sociocultural en el que tenga lugar, así los maestros deben ser capaz de elaborar estrategias para que los alumnos sepan comunicarse en estas situaciones. Esta intervención se basa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::7b554eb53b0dbdc781aede5a496be664
Autor:
Míguez, Fátima1 fatimamiguezcano@gmail.com, Fernández-Marín, Beatriz1, Hernández, Antonio1, Becerril, José Maria1, García-Plazaola, José Ignacio1
Publikováno v:
Functional Plant Biology. 2015, Vol. 42 Issue 2, p175-185. 11p. 1 Chart.
Autor:
Gómez-Sagasti, María Teresa, Garbisu, Carlos, Urra, Julen, Míguez, Fátima, Artetxe, Unai, Hernández, Antonio, Vilela, Juan, Alkorta, Itziar, Becerril, José M.
Publikováno v:
Frontiers in Plant Science; 7/2/2021, Vol. 12, p1-18, 18p