Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"Méthode TEACCH"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barany, Manon, Charbonnier, Claire
Publikováno v:
Education. 2018
Today's school has the duty to welcome and include pupils with disabilities in accordance with the law of 2005. But how to include and enable to progress in his learnings a pupil with autism spectrum disorder (ASD) in the last year of nursery school
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b1ba53c54aeab8febb5d750310b87a55
https://dumas.ccsd.cnrs.fr/dumas-01927713/document
https://dumas.ccsd.cnrs.fr/dumas-01927713/document
Autor:
VIDAL ESTEVE, MARIA ISABEL1 Isabel.Vidal@uv.es, PEIRATS CHACÓN, JOSÉ1 Jose.Peirats@uv.es
Publikováno v:
Educatio Siglo XXI. mar-jun2020, Vol. 38 Issue 1, p79-98. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Charles, Rodolphe1 rodolphe.charles@univ-st-etienne.fr
Publikováno v:
Médecine. mar2024, Vol. 20 Issue 3, p103-106. 4p.
Autor:
CHARETTE, Catherine1 charette.catherine@courrier.uqam.ca, CHATENOUD, Céline2 celine.chatenoud@unige.ch, CAOUETTE, Martin3 martin.caouette1@uqtr.ca, SOUISSI, Fatine4 fatine.souissi@unige.ch
Publikováno v:
Revue Phronesis. 2021, Vol. 10 Issue 2/3, p216-238. 23p.
Autor:
RIBAS, DENYS denysribas@free.fr
Publikováno v:
Canadian Journal of Psychoanalysis / Revue Canadienne de Psychanalyse. Fall2017, Vol. 25 Issue 2, p106-121. 16p.
Autor:
Oliveira, Vera1 vera.oliveira@gmail.com, Piscalho, Isabel2 isabel.piscalho@ese.ipsantarem.pt, Galinha, Sónia2 sonia.galinha@ese.ipsantarem.pt, Silva, Francisco2 francisco.silva@ese.ipsantarem.pt
Publikováno v:
Revista da UIIPS. 2017, Vol. 5 Issue 1, p151-162. 12p.
Autor:
Beaulne, Stéphane1 beause@csdceo.on.ca
Publikováno v:
Journal on Developmental Disabilities. 2012, Vol. 18 Issue 1, p43-61. 19p.
Cet ouvrage est destiné aux professionnels de la prise en charge des enfants autistes ainsi qu'à leur famille. Mais il s'adresse aussi au grand public qui souhaite une information scientifique au sujet d'un trouble qui atteint environ 1% des nouvea