Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Mårdh, Andreas"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mårdh, Andreas1 andreas.mardh@oru.se, Tryggvason, Ásgeir1
Publikováno v:
Studies in Philosophy & Education. Nov2017, Vol. 36 Issue 6, p601-613. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mårdh, Andreas
Publikováno v:
Publikationer från Örebro universitet.
In this paper, three epistemological criteria are suggested against which analytical frameworks for studying the political dimension of history classroom practices can be deemed viable. The suggested criteria - (I) the primacy of practice, (II) the p
Autor:
Mårdh, Andreas
Today, history education is often a contested issue over which political frontiers are drawn between adversaries advocating fundamentally different visions of what constitutes a desirable curriculum and, by extension, a desirable society. At present,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::af3e274e33ffcb8d45e9453c60bb1bf3
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:oru:diva-75192
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:oru:diva-75192
Autor:
Mårdh, Andreas, Tryggvason, Ásgeir
Publikováno v:
Citizenship Teaching & Learning; Mar2024, Vol. 19 Issue 1, p120-122, 3p
Autor:
Mårdh, Andreas
Publikováno v:
Publikationer från Örebro universitet.
Intentionen med denna undersökning är att studera det amerikanska livsstilsmagasinet Esquire och de olika uttryck för manlighet som tidskriften förespråkade under tidsperioden 1947-1975. Analysen av källmaterialet och dess historiska genuskonte