Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Månsson, Anne"'
Publikováno v:
Immunology. May2011, Vol. 133 Issue 1, p84-93. 10p. 1 Color Photograph, 1 Diagram, 1 Chart, 5 Graphs.
Autor:
Månsson, Anne1 anne.mansson@med.lu.se, Adner, Mikael1, Höckerfelt, Ulf1, Cardell, Lars-Olaf1 lars-olaf.cardell@med.lu.se
Publikováno v:
Immunology. Aug2006, Vol. 118 Issue 4, p539-548. 10p. 1 Color Photograph, 6 Graphs.
Autor:
Månsson, Anne
Publikováno v:
Lund University Faculty of Medicine Doctoral Dissertation Series; 2009:24 (2009)
Toll-like receptors (TLRs) are germline-encoded pathogen-recognition receptors that detect different microbial structures and activate the immune system. The human TLR family presently comprises ten members (TLR1-TLR10), each with distinct properties
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8b609408250f6591169e3cb21e33f226
http://lup.lub.lu.se/record/1301530/file/1301537.pdf
http://lup.lub.lu.se/record/1301530/file/1301537.pdf
Publikováno v:
Immunology; 118(Jun 16), pp 539-548 (2006)
Toll-like receptors (TLRs) recognize specific pathogen-associated molecular patterns (PAMPs), which subsequently trigger innate immunity. Recent data also suggest a role for TLRs in the direct activation of adaptive immune cells. In the present study
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1016e795d9c34911d58524b8666bbb34
https://lup.lub.lu.se/record/158282
https://lup.lub.lu.se/record/158282
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Månsson, Annelie, Landgren, Alva
Studiens syfte är att bidra med ökad kunskap om förskollärares olika uppfattningar och erfarenheter av samling för barn i förskolan. För att samla in material som besvarar vårt syfte har åtta kvalitativa intervjuer med förskollärare använ
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-48000
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.