Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Määtta, S."'
Autor:
Määttä, S. (Sami)
Tiivistelmä. Tutkielmassa luodaan kokonaisuus, joka perustuu tieteelliseen tietoon matematiikan — ja erityisesti logaritmin — oppimisesta ja opettamisesta. Tämä tehdään tukeutumalla muutamaan yleiseen periaatteeseen ja käyttämällä niiden
Externí odkaz:
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-201909212922
Tiivistelmä. Lapselle lukeminen on ollut säännöllisin väliajoin sekä median että tutkijoiden mielenkiinnon kohteena. Yhdessä lukemista onkin tarkasteltu kautta aikojen monesta eri näkökulmasta. Tässä kandidaatin tutkielmassa selvitetään
Externí odkaz:
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-201909072847
Autor:
Määttä, S. (Saila)
Tässä tutkielmassa tarkastellaan kaupungin ja maaseudun vuorovaikutusta alueellisen kehittämisen välineenä ja mahdollisuutena. Tavoitteellisen vuorovaikutuksen kehittämisen tarkoituksena on tasata alueiden välisiä kehityseroja. Vuorovaikutusp
Externí odkaz:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201512032238
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guerra, A., Ferreri, F., Vecchio, F., Vollero, L., Petrichella, S., Ponzo, D., Määtta, S., Mervaala, E., Könönen, M., Ursini, F., Pasqualetti, P., Iannello, G., Rossini, P.M., Di Lazzaro, V.
Publikováno v:
In Clinical Neurophysiology April 2016 127(4):e138-e138
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.