Zobrazeno 1 - 10
of 371
pro vyhledávání: '"M, Tsolia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Georgina Tzanakaki, Charlene M.C. Rodrigues, M. Tsolia, Holly B. Bratcher, Stephen Clark, Athanasia Xirogianni, Ray Borrow, Martin C. J. Maiden, Konstantinos Kesanopoulos, Anastasia Papandreou, Artemis Tsitsika
Publikováno v:
Vaccine. 39:1621-1630
Invasive meningococcal disease (IMD) is associated with high case fatality rates and long-term sequelae among survivors. Meningococci belonging to six serogroups (A, B, C, W, X, and Y) cause nearly all IMD worldwide, with serogroup B meningococci (Me
Autor:
S. Papailiou, A. Soldatou, A. Marmarinos, M. Avgeris, E. Papathoma, M. Sindos, S. Georgantzi, Α. Rodolakis, N. Iacovidou, D. Gourgiotis, M. Tsolia
Publikováno v:
The Journal of infection. 84(6)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objectives This study aimed to assess parental behavior in terms of child restraint systems (CRS) use under emergency conditions while driving to the hospital's outpatient settings as well as their routine child car safety (CCS) practices. Methods A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::b36d77a32b7ddfd8ebace69b43a13f86
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3120292
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3120292
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.