Zobrazeno 1 - 10
of 9 207
pro vyhledávání: '"M, Studer"'
G. Ritschard M. Studer Sequence analysis and related approaches: Innovative methods and applications
Autor:
Counil, Emilie
Publikováno v:
Population (English Edition, 2002-), 2020 Jan 01. 75(1), 130-131.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27093137
Publikováno v:
Frontiers in Microbiology, Vol 15 (2024)
IntroductionSow mortality in the U.S. swine industry has increased in recent years, for which pelvic organ prolapse (POP) is a major contributor, accounting for 21% of all sow mortality. Dysbiosis of microbial communities has been associated with dis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4985533fd55044ddb9a63286d7c784b6
Autor:
Zoë E. Kiefer, Lucas R. Koester, Lucas Showman, Jamie M. Studer, Amanda L. Chipman, Aileen F. Keating, Stephan Schmitz-Esser, Jason W. Ross
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 11, Iss 1, Pp 1-11 (2021)
Abstract Sow mortality attributable to pelvic organ prolapse (POP) has increased in the U.S. swine industry and continues to worsen. Two main objectives of this study were, (1) to develop a perineal scoring system that can be correlated with POP risk
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b17f384238d34d99ab4a7d5b5553a3b7
Autor:
Mägerlein W; Institut für Organische Katalyseforschung (IfOK) an der Universität Rostock e.V. Buchbinderstrasse 5-6, 18055 Rostock (Germany)., Indolese AF, Beller M
Publikováno v:
Angewandte Chemie (International ed. in English) [Angew Chem Int Ed Engl] 2001 Aug 03; Vol. 40 (15), pp. 2856-2859.
Publikováno v:
Angewandte Chemie (International ed. in English). 40(15)
Publikováno v:
Angewandte Chemie. International Edition; August 3, 2001, Vol. 40 Issue: 15 p2856-2859, 4p
Publikováno v:
Angewandte Chemie; August 3, 2001, Vol. 113 Issue: 15 p2940-2943, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.