Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"M, Străuţ"'
The authors of this book join a growing number of voices calling for teachers in diverse, inclusive schools to move beyond facilitating social participation in classroom activities and consider ways to intellectually engage ALL learners. They draw on
Autor:
M, Străuţ, M, Surdeanu
Publikováno v:
Roumanian archives of microbiology and immunology. 59(3)
Seventy-nine Streptococcus pneumoniae isolates were characterized by ribotyping and BOX-PCR typing. The isolates comprised 14 most frequently identified serogroups and serotypes, 54 ribotypes (defined as each different combination of two DNA restrict
Publikováno v:
Roumanian archives of microbiology and immunology. 59(1-2)
A total of 64 Streptococcus pyogenes isolates included in a previous study (Shundi et al., 2000) were further analyzed by Vir typing. Vir typing is based on restriction fragment length polymorphism (RFLP) analysis of a 4- to 8-kb pathogenicity island
Autor:
M, Străuţ
Publikováno v:
Bacteriologia, virusologia, parazitologia, epidemiologia (Bucharest, Romania : 1990). 43(1-2)
Autor:
M, Străuţ
Publikováno v:
Bacteriologia, virusologia, parazitologia, epidemiologia (Bucharest, Romania : 1990). 42(4)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.