Zobrazeno 1 - 10
of 367
pro vyhledávání: '"M, Scimeca"'
Autor:
Justin Riddle, Jason M. Scimeca, Mattia F. Pagnotta, Ben Inglis, Daniel Sheltraw, Chris Muse-Fisher, Mark D’Esposito
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 16 (2022)
Transcranial Magnetic Stimulation (TMS) allows for the direct activation of neurons in the human neocortex and has proven to be fundamental for causal hypothesis testing in cognitive neuroscience. By administering TMS concurrently with functional Mag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd3d40d97ae04abdbf3bcf5ca62b816f
Autor:
Brian M. Cerny, Tristan P. Reynolds, Fini Chang, Lauren M. Scimeca, Matthew S. Phillips, Caitlin M. Ogram Buckley, Sophie I. Leib, Zachary J. Resch, Neil H. Pliskin, Jason R. Soble
Publikováno v:
Journal of Attention Disorders. 27:258-269
Objective: Cognitive disengagement syndrome (CDS) is characterized by inattention, under-arousal, and fatigue and frequently co-occurs with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD). Although CDS is associated with cognitive complaints, its ass
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 7, Iss 1, Pp 1-15 (2016)
The human brain can efficiently retrieve information from long-term memory and use it to guide action but how the brain selects the most useful information in each case is unclear. Here the authors show that reinforcement learning mechanisms, based o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91d0a9424a704a799da71e5f1489b91b
Publikováno v:
Invertebrate Medicine. :177-201
Autor:
Lauren M. Scimeca, Zachary J. Resch, Kyle J. Jennette, Richard D. Keezer, Jason R. Soble, Dillon W. Sharp, Gabriel P. Ovsiew, Justin T Smith, Sophie I. Leib, Lindsey R. Holbrook
Publikováno v:
Applied Neuropsychology: Adult. :1-9
Objective High intelligence (IQ) adults with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) often perform better on neuropsychological tests relative to average IQ adults with ADHD, despite commensurate functional impairment. This study compared adu
Publikováno v:
Wildlife Society Bulletin. 46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.