Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"M, Raherimandimby"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. Trap, Adamson Tsoushima Ernest Razakatiana, M. Raherimandimby, H. Ramanankierana, Rondro Harinisainana Baohanta, C. Le Roux, Thierry Becquer, Robin Duponnois
Publikováno v:
Pedobiologia
Pedobiologia, Elsevier, 2020, 83, pp.150685. ⟨10.1016/j.pedobi.2020.150685⟩
Pedobiologia, 2020, 83, pp.150685. ⟨10.1016/j.pedobi.2020.150685⟩
Pedobiologia, Elsevier, 2020, 83, pp.150685. ⟨10.1016/j.pedobi.2020.150685⟩
Pedobiologia, 2020, 83, pp.150685. ⟨10.1016/j.pedobi.2020.150685⟩
International audience; The growth response of Phaseolus vulgaris to dual inoculation with arbuscular mycorrhizal (AM) fungi and rhizobia was studied in a low-fertility tropical soil in Madagascar. Two isolates of AM fungi identified as Acaulospora s
Autor:
Xavier Bailly, Lionel Moulin, R. Fetiarison, L. Ramaroson, M. Raherimandimby, Gilles Béna, P. de Lajudie, R. Rabevohitra, Bernard Dreyfus, Jean-Christophe Avarre, R. Rasolomampianina
Publikováno v:
Molecular Ecology. 14:4135-4146
Although legume biodiversity is concentrated in tropical regions, the majority of studies on legume nodulating bacteria (LNB) are focused on cultivated leguminous plants from temperate regions. However, recent works on tropical regions tend to indica
Autor:
R, Rasolomampianina, X, Bailly, R, Fetiarison, R, Rabevohitra, G, Béna, L, Ramaroson, M, Raherimandimby, L, Moulin, P, De Lajudie, B, Dreyfus, J-C, Avarre
Publikováno v:
Molecular ecology. 14(13)
Although legume biodiversity is concentrated in tropical regions, the majority of studies on legume nodulating bacteria (LNB) are focused on cultivated leguminous plants from temperate regions. However, recent works on tropical regions tend to indica
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.