Zobrazeno 1 - 10
of 631
pro vyhledávání: '"M, Pagliaro"'
Autor:
M. T. Corasaniti, G. W. Lawrence, G. Bagetta, R. Iannacchero, A. Tarsitano, A. Monteleone, M. Pagliaro, P. Tonin, G. Sandrini, P. Nicotera, D. Scuteri
Publikováno v:
Frontiers in Pharmacology, Vol 14 (2023)
Chronic migraine is a disabling neurovascular disorder that ranks amongst the top causes of years lived with disability worldwide. The duration and the frequency of migraine affect cognitive and affective domains, inducing worsening of memory, execut
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a44ca9b155fe43549fa815e38f443a1d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
C D'Anna, C Di Sano, G Cammarata, S Taverna, S Di Vincenzo, M Pagliaro, A Scurria, R Ciriminna, E Pace
Publikováno v:
03.03 - Mechanisms of lung injury and repair.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Claudia M. Pagliaro, Jennifer S. Thom
Publikováno v:
American Annals of the Deaf. 166:309-317
Coeditors of a special issue of the American Annals of the Deaf on mathematics instruction in deaf education, the authors provide a context for the five featured articles. First, the authors establish the importance of mathematics. They then give a h
Publikováno v:
American annals of the deaf. 166(3)
Limited studies exist that connect using signed language with mathematics performance of deaf and hard of hearing children. In the present study, the authors examined 257 participants and compared their results on the Northwest Evaluation Association