Zobrazeno 1 - 10
of 2 202
pro vyhledávání: '"M, Nitta"'
Autor:
John F. Dou, Rebecca J. Schmidt, Heather E. Volk, Manon M. Nitta, Jason I. Feinberg, Craig J. Newschaffer, Lisa A. Croen, Irva Hertz-Picciotto, M. Daniele Fallin, Kelly M. Bakulski
Publikováno v:
Environmental Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Autism spectrum disorder (ASD) is a prevalent and heterogeneous neurodevelopmental disorder. Risk is attributed to genetic and prenatal environmental factors, though the environmental agents are incompletely characterized. Methods
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7f2c5eee2224464bfb40be04f6ac34b
Autor:
T. M. Binder, V. Anagnostatou, G. Dedes, K. Kamada, H. G. Kang, G. Lovatti, M. Nitta, M.J. Safari, A. Zoglauer, K. Parodi, T. Yamaya, P.G. Thirolf
Publikováno v:
Frontiers in Physics, Vol 10 (2022)
Hybrid imaging systems, comprising PET and Compton camera modules, have recently gained in interest, due to their capability to simultaneously detect positron annihilation photons and γ-rays from single-photon emitting sources as also used in SPECT.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca099e4967a34b3581901d72eacdbbaa
Autor:
Kathleen M Nitta
Publikováno v:
Northwest Journal of Teacher Education, Vol 17, Iss 2 (2022)
Ambitious teachers view students as sense makers in collaborative learning of disciplinary ideas and value students’ assets as resources for learning. Preparing teachers to enact ambitious instruction requires an approach to professional learning t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc977cef321f46c28b57be73250ae1e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M., Nitta, Emiko, Katsurada
Publikováno v:
関西学院大学心理科学研究 = Kwansei Gakuin University Bulletin of Psychological Science Research. 47:49-54