Zobrazeno 1 - 10
of 1 131
pro vyhledávání: '"M, Nardini"'
Autor:
A. Muraglia, O. Utyro, M. Nardini, M. Santolini, D. Ceresa, V. Agostini, A. Nencioni, G. Filaci, R. Cancedda, M. Mastrogiacomo
Publikováno v:
Frontiers in Bioengineering and Biotechnology, Vol 12 (2024)
Some studies showed a “rejuvenating” effect of exposing aging tissues to a young environment. In mouse heterochronic parabiosis experiments, in response to young organisms, old animals lived longer than isochrony old age-matched conjoint animals.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f5c44e118174360959e3cd1639b8a3d
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 37, Iss , Pp - (2019)
Visuospatial abilities such as contrast sensitivity and Vernier acuity improve until late in childhood, but the neural mechanisms supporting these changes are poorly understood. We tested to which extent this development might reflect improved spatia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba21971b2f0649d2a248cb4930459505
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lorenzo Placidi, M. Nardini, Angela Romano, L. Boldrini, C. Votta, Davide Cusumano, Giuditta Chiloiro, V. Valentini, Luca Indovina, Marta Antonelli
Publikováno v:
Physica Medica. 85:72-78
Purpose VMAT delivery technique is currently not applicable to Magnetic Resonance-guided radiotherapy (MRgRT) hybrid systems. Aim of this study is to evaluate an innovative VMAT-like (VML) delivery technique. Material and methods First, planning and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.