Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"M, Mutiara"'
Autor:
Nurkholis, Afid, Jurnawan, Nuringtyas, Sayekti, Rizka, Widyaningsih, Yuli, Laksita, Asteria Nitya, Istiqomah, Saidah, Jayanto, Galih, Hidayat, Agung, M, Mutiara, Friyansari, Egha, Lestari, Erna, Pradipa, Hanindha, Yolanda, Suci, Mattoreang, Erlyn
Banjir adalah salah satu dari tiga bencana yang selalu terjadi di Indonesia. Banjir bandang di DAS Cimanuk Hulu merupakan bencana terbesar yang terjadi di tahun 2016. Kejadian ini menyebabkan 34 orang meninggal dunia, 19 orang hilang, dan 9 orang ter
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7882fe10daca12aaebdb029307059a4f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth and Environmental Science. 739:012066
The interpretive sign is to communicate specific educational and/or management learning, behavioral and emotional messages to visitors. Interpretive signs are most commonly used for self-guiding trails, or for wayside exhibits at points of interest.
Publikováno v:
IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. 1098:052098
The purpose of this research was to produce an interactive CD media on the processing of continental pastry to improve the quality of learning in continental and culinary courses. The quality of media feasibility is based on the assessment of media e
Autor:
M. Mutiara, H. Susanti
Publikováno v:
Competition and Cooperation in Economics and Business ISBN: 9781315225227
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8f6453b9ab12ee869fb6ad24cefc002c
https://doi.org/10.1201/9781315225227-30
https://doi.org/10.1201/9781315225227-30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.