Zobrazeno 1 - 10
of 226
pro vyhledávání: '"M, Mensi"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S194-S195 (2022)
Introduction There is limited research in adolescent at risk for psychosis. The new criteria of Attenuated Psychosis Syndrome (APS) of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders- 5 (DSM-5) have not been validated. Objectives The aims of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fd0cac8fc3e426880946b4fe4b0b4cc
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S322-S322 (2022)
Introduction Clinical High Risk of Psychosis (CHR-P) condition and the clinical validity of at-risk criteria are still little studied in child and adolescent population. Objectives This study aimed to discover neurocognitive profiles of adolescents
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bab4ed7a90724e9187b52b25fa21e0a4
Autor:
C. Rogantini, M. Orlandi, L. Provenzi, M. Chiappedi, C. Coci, M. Criscuolo, M. Castiglioni, V. Zanna, R. Borgatti, M. Mensi
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S580-S580 (2022)
Introduction Previous studies applying the Lausanne Trilogue Play (LTPc), a semi-structured method for observing family dynamics, highlighted dysfunctional interaction patterns in the families of individuals affected by restrictive eating disorders (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/410bd80e852f497d905bf806f0dbd00f
Autor:
Martina M. Mensi, Marika Orlandi, Chiara Rogantini, Livio Provenzi, Matteo Chiappedi, Michela Criscuolo, Maria C. Castiglioni, Valeria Zanna, Renato Borgatti
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 12 (2021)
The present study presents an investigation of family functioning in the families of adolescents with severe restrictive eating disorders (REDs) assessed before and 6 months after a multidisciplinary family treatment program that combined psychodynam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/915151485c1347679cca1680f5050c80
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.