Zobrazeno 1 - 10
of 7 056
pro vyhledávání: '"M, Marder"'
Autor:
Mees van Hulzen
Publikováno v:
Phenomenological Reviews. 5:62
Autor:
Eva Anagnostou-Laoutides
Publikováno v:
Phenomenological Reviews. 5:31
Autor:
BIANCANI F
A partire dalla lezione di Derrida, secondo cui il decostruzionismo,smantellando la teologia del pensiero metafisico, apre la prospettiva della rivendicazione politica della giustizia, i contributi contenuti in questo volume si pongono, pur nella div
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::b56d80f5ae9c23ef2fa7f540dc32f279
http://hdl.handle.net/11585/671651
http://hdl.handle.net/11585/671651
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
H.C. Hoyos, M. Rinaldi, S.P. Mendez-Huergo, M. Marder, G.A. Rabinovich, J.M. Pasquini, L.A. Pasquini
Publikováno v:
Neurobiology of Disease, Vol 62, Iss , Pp 441-455 (2014)
Galectin-3 (Gal-3) is a β-galactoside-binding lectin that plays an important role in inflammatory and neurodegenerative diseases. Cuprizone (CPZ)-induced demyelination is characterized by the loss of mature oligodendrocytes (OLG) by apoptosis, myeli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7eef780a6e842bf8d989acf9efc4273
Autor:
Soto-Bruna, María Jesús1 (AUTHOR) mjsoto@unav.es
Publikováno v:
Religions. Aug2023, Vol. 14 Issue 8, p1024. 12p.
Autor:
S. Stephens, M. Marder
Publikováno v:
Physical Review Physics Education Research, Vol 15, Iss 2, p 020109 (2019)
[This paper is part of the Focused Collection on Quantitative Methods in PER: A Critical Examination.] The education of physicists requires annual progress in mathematics through grades K–12, continuing on to high school physics, undergraduate inst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b70ac459fae04311908faece523fc95c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.