Zobrazeno 1 - 10
of 1 032
pro vyhledávání: '"M, Lock"'
Autor:
Geoff Potvin, Zahra Hazari, Raina Khatri, Hemeng Cheng, T. Blake Head, Robynne M. Lock, Anne F. Kornahrens, Kathryne Sparks Woodle, Rebecca E. Vieyra, Beth A. Cunningham, Laird Kramer, Theodore Hodapp
Publikováno v:
Physical Review Physics Education Research, Vol 19, Iss 1, p 010126 (2023)
Women and many people of color continue to be minoritized in STEM and notably in physics. We conducted two studies demonstrating that exposure to counternarratives about who does physics and why one does physics significantly increases high school st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc13baca15624a0b8a9c05c82c8d2f6b
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 11, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
Abstract The sequencing, assembly, and analysis of bacterial genomes is central to tracking and characterizing foodborne pathogens. The bulk of bacterial genome sequencing at the US Food and Drug Administration is performed using short-read Illumina
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cd0771b76f1490d87128af02d24bb20
Autor:
Swingen, M. Lock
Publikováno v:
Prairie Schooner, 2019 Oct 01. 93(3), 169-171.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45211885
Publikováno v:
Patient Safety in Surgery, Vol 11, Iss 1, Pp 1-8 (2017)
Abstract Background Surgeons have a range of materials to choose from to complete wound closure, yet surprisingly very little is still known about the body’s immune response to the suture materials in current use. The growing literature of adverse
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79b14fd6d47647949232aad36c4a6318
Publikováno v:
ANZ Journal of Surgery. 92:2667-2671
The role of patient educational materials for paediatric patients is increasing. A reading grade level of eighth-grade (USA) or year nine (Australia and New Zealand) is recommended as acceptable. The aim of this paper was to assess the reading grade
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.