Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"M, Jarosinski"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nurse Educator. 47:151-155
Publikováno v:
Nurse educator. 47(3)
The nurse faculty shortage has impacted current and future nursing workforce needs and health outcomes. What has not been expansively reported is the perspective of nursing program administrators as they grapple with the nurse faculty shortage and it
Publikováno v:
Nurse Educator. 45:51-55
Background The nursing faculty shortage is expected to persist throughout the next decade. Understanding what influences transition from clinician to educator and retention can improve approaches used in nursing programs for those aspiring to careers
Publikováno v:
Nurse educator. 45(1)
The nursing faculty shortage is expected to persist throughout the next decade. Understanding what influences transition from clinician to educator and retention can improve approaches used in nursing programs for those aspiring to careers in nursing
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Issues in Mental Health Nursing. 38:25-32
Alcohol use disorder (AUD) is a common, under-recognized, and under-treated health concern in older adults. Its prevalence is expected to reach unprecedented levels as the U.S. population ages; consequently, it is poised to place a significant burden
Autor:
Debra Webster, Judith M. Jarosinski
Publikováno v:
Clinical Simulation in Nursing. 12:539-545
Background Standardized patients (SPs) allow students to apply nursing skills in a safe/supportive environment. This study examined the experience of SPs in psychiatric/mental health simulations. Method The day-to-day experiences of SPs portraying me
Publikováno v:
Nurse Education in Practice. 18:80-84
Forming new, innovative collaborative approaches and cooperative learning methods between universities and hospitals maximize learning for undergraduate nursing students in a research course and provide professional development for nurses on the unit