Zobrazeno 1 - 10
of 796
pro vyhledávání: '"M, Hannig"'
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract This study evaluates the ideal pH for anti-erosion and anti-adherent efficacy of fluoride and stannous solutions (sodium fluoride (SF), amine fluoride (AF), sodium monofluorophosphate (SMFP), stannous fluoride (SnF2) with 500 ppm fluoride co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27e30d67addc4cb6be12ded9c0440d36
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract Dental hard tissues from different species are used in dental research, but little is known about their comparability. The aim of this study was to compare the erosive behaviour of dental hard tissues (enamel, dentin) obtained from human, bo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cec2b84f033e4eb4ad7e079602e04b1e
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Sep2023, Vol. 32 Issue 5, p2057-2074. 18p. 2 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Preventive Cardiology. 30
Funding Acknowledgements Type of funding sources: None. Purpose After orthotopic heart transplantation (HTX), patients benefit with improved survival and quality of life, but exercise physiology becomes complicated and exercise capacity usually remai
Publikováno v:
Clinical Linguistics & Phonetics. :1-17
Language disorders are frequently comorbid with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD). Sluggish cognitive tempo (SCT), a second attention disorder, may potentially explain some of the links between language disorders and ADHD. In this study
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.