Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"M, Handelman"'
Autor:
Jay M. Handelman
Publikováno v:
The Routledge Handbook of Digital Consumption ISBN: 9781003317524
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e88ce043655291bb115e597459289a6c
https://doi.org/10.4324/9781003317524-44
https://doi.org/10.4324/9781003317524-44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Consumption Markets & Culture. 23:456-480
We examine how consumers engage in reflexivity related to their ongoing process of identification within book clubs. The ongoing nature of identification processes, coupled with the conditions asso...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian Journal of Administrative Sciences / Revue Canadienne des Sciences de l'Administration. 35:198-213
We explore respect's meaning and impact as experienced by individuals in buyer/seller business-to-business relationships. Though respect has known drivers and important consequences, it is poorly defined and understood, especially in business literat
Autor:
Eileen Fischer, Jay M. Handelman
Publikováno v:
The SAGE Handbook of Consumer Culture
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f9a34473ad05893ca47a4625d6758c6b
https://doi.org/10.4135/9781473998803.n15
https://doi.org/10.4135/9781473998803.n15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Historical Research in Marketing. 5:47-70
PurposeThis study seeks to investigate the interaction between marketers' strategic behaviors, social norms, and societal stakeholders within a particular historical time period, the 1960s and 1970s.Design/methodology/approachThe study's findings are
Autor:
Ethan Pancer, Jay M. Handelman
Publikováno v:
Journal of Historical Research in Marketing. 4:177-189
Purpose – The purpose of this paper is to explore the historical origins of consumer well‐being as well as the factors that shaped its evolution.Design/methodology/approach – The paper presents a review of original publications that highlight c
Publikováno v:
Consumption Markets & Culture. 13:225-233
It’s embarrassing when you try to overthrow the government and you wind up on the Best Seller’s list. – Abbie Hoffman, referring to the ironic success of his countercultural monograph, Steal This B...