Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"M, Fekkes"'
Autor:
M. Fekkes, M.C. E. van de Sande, J. C. Gravesteijn, F.D. Pannebakker, G. J. Buijs, R.F.W. Diekstra, P. L. Kocken
Publikováno v:
Health Education, 2016, Vol. 116, Issue 1, pp. 2-15.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HE-05-2014-0068
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical Child and Family Psychology Review, 23, 250-264
Clinical Child and Family Psychology Review, 23, 250-264. Kluwer Academic Publishers
Clinical Child and Family Psychology Review, 23(2). Kluwer Academic Publishers
Clinical Child and Family Psychology Review, 2, 23, 250-264
Clinical Child and Family Psychology Review, 23, 2, pp. 250-264
Clinical Child and Family Psychology Review, 23, 250-264. Kluwer Academic Publishers
Clinical Child and Family Psychology Review, 23(2). Kluwer Academic Publishers
Clinical Child and Family Psychology Review, 2, 23, 250-264
Clinical Child and Family Psychology Review, 23, 2, pp. 250-264
Contains fulltext : 218490.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) Social skills training (SST) programs for nonclinical children and adolescents are known to have positive effects on social skills, but it remains unclear how distinct training c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.