Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"M, Faranda"'
Publikováno v:
International Journal of Injury Control and Safety Promotion. 13:171-177
The present study sought to learn about risk perceptions held by parents of preschool fire-setters. A 41-item survey was distributed to 60 parents whose children, aged 6 years and younger, had previously set fires and who were involved in interventio
Publikováno v:
American Journal of Family Therapy. 34:33-46
The Significant Other Survey (SOS) is a semi-structured interview designed to measure the multidimensional problems experienced by family members with a substance abusing loved one. This article describes the development of the SOS and its psychometr
Autor:
C, Giorgianni, M, Faranda, R, Brecciaroli, G, Beninato, G, Saffioti, G, Muraca, P, Congia, R, Catanoso, G, Agostani, C, Abbate
Publikováno v:
Giornale italiano di medicina del lavoro ed ergonomia. (3)
In order to evaluate the relationship between exposure to aluminum and cognitive functions, a group of 50 aluminum welders underwent to the following neuropsychological tests: Wechsler Memory Scale, Color-Word Test and Raven Progressives Matrices tes
Publikováno v:
Ross Sea Ecology
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ac0ee4818d377ab1a8d61b6de4b92c60
https://doi.org/10.1007/978-3-642-59607-0
https://doi.org/10.1007/978-3-642-59607-0
Publikováno v:
Ross Sea Ecology ISBN: 9783642640483
The Antarctic has often been considered a paradox in terms of primary productivity. That is, the rich water masses in this region, with their elevated nutrient concentrations, are rarely matched by correspondingly high phytoplankton standing stocks a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::82e1394d86ca99f1b0d1f5edbef25ecd
https://doi.org/10.1007/978-3-642-59607-0_1
https://doi.org/10.1007/978-3-642-59607-0_1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.