Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"M, Di Blasi"'
Autor:
V. Hernández, J. Cos, R. Andrés, M. Di Blasi, M. Genovese, P. Hellín, F. Contreras, A. Guevara, J. Fenoll, P. Flores
Publikováno v:
Acta Horticulturae. :449-454
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The transition of teaching activities to online mode, forced by the Covid-19 emergency, had also positive aspects, as it pushed to create new contents and use new approaches. An example is represented by our experience at the Department of Mathematic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3668::fe0cf96ceaf8aa0fbf10ce8bca647764
https://www.sif.it/riviste/sif/ncc/econtents/2022/045/04/article/25
https://www.sif.it/riviste/sif/ncc/econtents/2022/045/04/article/25
The transition of many educational activities from in-presence to online, due to the Covid-19 emergency, has caused various difficulties to students, especially with regards to maintaining concentration. Even and especially in online mode, it is thus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3668::8da13facbefd9eea6596add4386af1c0
https://hdl.handle.net/11590/415887
https://hdl.handle.net/11590/415887
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objective: The aim of this study is to explore the immediate effects of group counseling ruptures. Group ruptures were defined as discrepancies between (1) the member’s bonding and working ratings in a session and the member’s average bonding and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::31a1d6c27c6c5e24c1c959dcd086d4ec
http://hdl.handle.net/10447/523528
http://hdl.handle.net/10447/523528
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.