Zobrazeno 1 - 10
of 267
pro vyhledávání: '"Lyxell B"'
Analogical reasoning has been argued to be of importance for language development. Deaf and hard of hearing (DHH) children with cochlear implants (CI) are at risk of having language delays. The aim of the current study was therefore to investigate if
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::639e233554b5d21ff84c8ec455a1ae5a
https://doi.org/10.31234/osf.io/h3ser
https://doi.org/10.31234/osf.io/h3ser
Publikováno v:
Scandinavian Audiology. Apr2001, Vol. 30 Issue 2, p89-94. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Neuropsychologica; 5(4), pp 163-186 (2007)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Working memory, language, and reading comprehension are strongly associated in children with severe and profound hearing impairment treated by cochlear implants (CI). In this study we explore this relationship in sixteen Swedish children with CI. We
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fa12bdbfff060ba90fc75da623422a91
http://lup.lub.lu.se/record/1883059
http://lup.lub.lu.se/record/1883059
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ear & Hearing (01960202); 2001 Apr, Vol. 22 Issue 2, p120-129, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.