Zobrazeno 1 - 10
of 2 358
pro vyhledávání: '"Lyu, B."'
Autor:
Xie, P., Sun, Y., Ma, Q., Gu, S., Liu, Y. Q., Jia, M., Loarte, A., Wu, X., Chang, Y., Jia, T., Zhang, T., Zhou, Z., Zang, Q., Lyu, B., Fu, S., Sheng, H., Ye, C., Yang, H., Wang, H. H., Contributors, EAST
The q95 window for Type-I Edge Localized Modes (ELMs) suppression using n=4 even parity Resonant Magnetic Perturbations (RMPs) has been significantly expanded to a range from 3.9 to 4.8, which is demonstrated to be reliable and repeatable in EAST ove
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.04584
Publikováno v:
Risk Management and Healthcare Policy, Vol Volume 17, Pp 1577-1586 (2024)
Ziting Wu,1– 3 Jiangxia Yu,4 Beini Lyu,2 Haoxiang Lin,2 Shanshan Li,5,6 Gordon G Liu1– 3 1National School of Development, Peking University, Beijing, 100871, People’s Republic of China; 2Institute for Global Health and Development, Peking Unive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94958d8639bc41e38cfb93f70a922373
Autor:
Bühler, L., Brinkmann, H.-J., Courtessole, C., Klüber, V., Koehly, C., Lyu, B., Mistrangelo, C., Roth, J.
Publikováno v:
In Fusion Engineering and Design March 2024 200
Publikováno v:
Psychology Research and Behavior Management, Vol Volume 15, Pp 2543-2559 (2022)
Bei Lyu,1– 3 Xiaoyu Liao,4 Yanchao Yang5 1Business School, Henan University, Kaifeng, People’s Republic of China; 2School of Economics and Management, Huaibei Normal University, Huaibei, People’s Republic of China; 3Chinese Graduate School, Pan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25ec30b477ac4838b7454b85b0d36f6c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.