Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Lys, Candice L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Logie, Carmen H.1,2,3 (AUTHOR) carmen.logie@utoronto.ca, Lys, Candice L.4 (AUTHOR), Sokolovic, Nina5 (AUTHOR), Mackay, Kayley Inuksuk4 (AUTHOR), Donkers, Holly1 (AUTHOR), Kanbari, Amanda4 (AUTHOR), Pooyak, Sherri6 (AUTHOR), Loppie, Charlotte7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cambridge Prisms: Global Mental Health. 2021, Vol. 8, p1-10. 10p.
Autor:
Logie, Carmen H.1,2 (AUTHOR) carmen.logie@utoronto.ca, Lys, Candice L.3,4 (AUTHOR), Dias, Lisa4 (AUTHOR), Schott, Nicole5 (AUTHOR), Zouboules, Makenzie R.3 (AUTHOR), MacNeill, Nancy3 (AUTHOR), Mackay, Kayley3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Health & Social Care in the Community. Sep2019, Vol. 27 Issue 5, p1204-1213. 10p. 1 Diagram, 2 Charts.
Autor:
Logie, Carmen H.1,2 carmen.logie@utoronto.ca, Lys, Candice L.3,4, Mackay, Kayley3, MacNeill, Nancy3, Pauchulo, Analaura1, Yasseen III, Abdool S.5
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Medicine. Aug2019, Vol. 26 Issue 4, p449-453. 5p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vulnerable Children & Youth Studies; Mar2019, Vol. 14 Issue 1, p50-62, 13p, 3 Diagrams, 2 Charts