Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Lyngfelt, Anna"'
Autor:
Rinnemaa, Pantea1 (AUTHOR) pantea.rinnemaa@gu.se, Lyngfelt, Anna1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Studies. Jun2024, p1-22. 22p. 3 Illustrations.
Autor:
Lyngfelt, Anna1 anna.lyngfelt@gu.se, Sporre, Karin1, Lifmark, David1, Lilja, Annika1, Osbeck, Christina1, Franck, Olof1
Publikováno v:
Cambridge Journal of Education. Feb2023, Vol. 53 Issue 1, p63-77. 15p. 2 Charts.
Autor:
Lyngfelt, Anna.
Doct. diss.--Göteborg, 1996.
Résumé en anglais. Bibliogr. p. 183-195. Index.
Résumé en anglais. Bibliogr. p. 183-195. Index.
Externí odkaz:
http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb369630252
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lyngfelt, Anna
Publikováno v:
Social Sciences and Education Research Review. 4(2):78-99
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=761407
Autor:
Sporre, Karin, Osbeck, Christina, Lilja, Annika, Lifmark, David, Franck, Olof, Lyngfelt, Anna
In this article we draw conclusions from a research project in which a unique model for a fiction-based approach to ethics education was developed and used in three Swedish schools. Nine lessons were carried out during the 2019-2020 school year in fi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d69a18407ccf9d754f7219e20d8265ac
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-197454
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-197454
Autor:
Lyngfelt, Anna, Björklund, Camilla
Publikováno v:
Barnboken: Tidskrift för Barnlitteraturforskning; 2023, Issue 46, p1-18, 18p
Autor:
Lyngfelt, Anna, Söderberg, Eva
Genom narratologisk analys utforskas didaktiska möjligheter att utveckla kunskap om relationen mellan ekologisk, ekonomisk och socialt hållbar utveckling. Två bilderböcker utgör utgångspunkt för analysen: Naturen (2020), av Emma AdBåge, och M
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od________76::12dbd2ef14f29d871e84b315958de205
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-45312
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-45312
Autor:
Borgfeldt, Eva, Lyngfelt, Anna
The aim of this study is to examine what students in grade 3, half of them multilingual,stress as important in multimodal text production while performing a task that isgoing to be assessed by their teacher. Sociosemiotic multimodal theories, and res
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::892d79c3b2a90b96090a53486a63558a
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-18730
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-18730