Zobrazeno 1 - 10
of 168
pro vyhledávání: '"Lynch JK"'
Autor:
Sloan-Lynch Jk
Education is notorious for its quick embrace of unproven learning and teaching practices. Popular theories like learning styles, multiple intelligences, and hemispheric dominance pervade commercial educational products, teaching curricula, and profes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::11a8e2881e0b05011cb9ba969a141ce9
https://psyarxiv.com/na8u2
https://psyarxiv.com/na8u2
Autor:
Kenet, G, Lãœtkhoff, Lk, Albisetti, M, Bernard, T, Bonduel, M, Brandao, L, Chabrier, S, Chan, A, Deveber, G, Fiedler, B, Fullerton, Hj, Goldenberg, Na, Grabowski, E, Gãœnther, G, Heller, C, Holzhauer, S, Iorio, A, Journeycake, J, Junker, R, Kirkham, Fj, Kurnik, K, Lynch, Jk, Male, C, MANCO JOHNSON, M, Mesters, R, Monagle, P, VAN OMMEN CH, Raffini, L, Rostãsy, K, Simioni, Paolo, STRÄTER, Rd, Young, G, NOWAK GÖTTL, U.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3657::d27aa718790de6b5d854a058d9b789c0
http://hdl.handle.net/11577/2427893
http://hdl.handle.net/11577/2427893
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.