Zobrazeno 1 - 10
of 1 124
pro vyhledávání: '"Lynch, P. F."'
Autor:
Ma, Yingbo, Song, Yukyeong, Celepkolu, Mehmet, Boyer, Kristy Elizabeth, Wiebe, Eric, Lynch, Collin F., Israel, Maya
During collaborative learning, confusion and conflict emerge naturally. However, persistent confusion or conflict have the potential to generate frustration and significantly impede learners' performance. Early automatic detection of confusion and co
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.15201
Classroom dashboards are designed to help instructors effectively orchestrate classrooms by providing summary statistics, activity tracking, and other information. Existing dashboards are generally specific to an LMS or platform and they generally su
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.04465
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Conference on Educational Data Mining 2019
Students' interactions with online tools can provide us with insights into their study and work habits. Prior research has shown that these habits, even as simple as the number of actions or the time spent on online platforms can distinguish between
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1905.00928
Online tools provide unique access to research students' study habits and problem-solving behavior. In MOOCs, this online data can be used to inform instructors and to provide automatic guidance to students. However, these techniques may not apply in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1904.07331
Publikováno v:
IEEE TLT, Special Issue on Early Prediction 2019
Blended courses that mix in-person instruction with online platforms are increasingly popular in secondary education. These tools record a rich amount of data on students' study habits and social interactions. Prior research has shown that these metr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1904.07328