Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Lynam, Siobhan"'
Autor:
Jayman, Michelle1 (AUTHOR) michelle.jayman@roehampton.ac.uk, Lynam, Siobhan2 (AUTHOR) siobhan.lynam@uwl.ac.uk
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Jul2024, Vol. 13 Issue 7, p343. 24p.
Publikováno v:
Educational Review; Nov2024, Vol. 76 Issue 7, p1980-2000, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lynam, Siobhan, Cachia, Moira
Publikováno v:
Psychology Teaching Review; 2024, Vol. 30 Issue 2, p28-39, 12p
Autor:
Lynam, Siobhan1
Publikováno v:
International Journal of Evidence Based Coaching & Mentoring. 2023 Special issue, Vol. 17, p32-48. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lynam, Siobhan1 (AUTHOR) siobhan.lynam@uwl.ac.uk, Cachia, Moira1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Mar2018, Vol. 43 Issue 2, p223-234. 12p. 1 Chart.
Autor:
Stock, Rosemary, Hunt, Frances, Cachia, Moira, Lynam, Siobhan, Usher, Lee, Fern Pollak, Liory
Publikováno v:
Higher Education Academy STEM Conference 2017
This paper presents results from a survey examining the relationship between mental toughness and academic success, as measured by grade, in undergraduate students. One of the subscales of Mental Toughness (MT), Control of Life, significantly predict
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::54377675d812a3fd9eef9ad4d8f22ead
Publikováno v:
University of West London
This paper explores the relationship between mental toughness and end-of-semester grades in university students.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5114ca2fe97ddbdf8d67828ee447f7e5
https://repository.uwl.ac.uk/id/eprint/1978/1/0201_Hunt_et_al.pdf
https://repository.uwl.ac.uk/id/eprint/1978/1/0201_Hunt_et_al.pdf
Publikováno v:
Higher Education Pedagogies; Dec2018, Vol. 3 Issue 1, p429-433, 5p