Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Lyimo, R."'
Publikováno v:
SOCIAL SCIENCE & MEDICINE
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
Disclosure of HIV status has been the focus of three decades of research, which have revealed its complex relations to many behaviors involved in HIV prevention and treatment, and exposed its central role in managing the HIV epidemic. The causes and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::70fcced6ad9857f14778623a14b20d4a
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=20624
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=20624
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boogaard, J. van den, Lyimo, R., Irongo, C.F., Boeree, M.J., Schaalma, H., Aarnoutse, R.E., Kibiki, G.S.
Publikováno v:
International Journal of Tuberculosis and Lung Disease, 13, 12, pp. 1524-9
International Journal of Tuberculosis and Lung Disease, 13, 1524-9
International Journal of Tuberculosis and Lung Disease, 13, 1524-9
Contains fulltext : 81627.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) SETTING: Kilimanjaro Region, northern Tanzania. OBJECTIVE: To assess the effect of the introduction of the patient-centred tuberculosis treatment (PCT) approach-which allows tuber
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5bf2c392fb75d9e2c3f9b3059015abf6
https://hdl.handle.net/2066/81627
https://hdl.handle.net/2066/81627
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.