Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Lyddy, Fiona"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kingston, Justé A., Lyddy, Fiona
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences August 2013 26:185-190
Publikováno v:
In Drug Discovery Today 1 April 2004 9(7):338-340
Autor:
McCarthy, John, Lyddy, Fiona
Recent advances in robotics have in many ways enhanced the human experience, improving medical care, providing a safer work environment and bringing novel educational interventions, for example. But the line between what we allow robots to do and whe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______223::2bd37628ec09530d10b6374b1027b3e9
http://mural.maynoothuniversity.ie/12058/
http://mural.maynoothuniversity.ie/12058/
Publikováno v:
Psychological Record. Jul2001, Vol. 51 Issue 3, p409-428. 20p.
Autor:
Ní Ghallachair, Anna, Lyddy, Fiona
Is é aidhm an taighde seo ná anailís LLBD (láidreachtaí, laigí, deiseanna agus bagairtí) a dhéanamh ar na tosca a bhaineann le cur chun cinn agus dul chun cinn na Gaeilge sna Coláistí Gaeilge agus sna pobail ina bhfuil siad gníomhach, agus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______223::a7a13c00796918e1f3c7fb1551d1e1c1
http://eprints.maynoothuniversity.ie/6341/
http://eprints.maynoothuniversity.ie/6341/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lyddy, Fiona
This study examined how language context affects homograph interpretation by bilingual (Irish/English) adults and children. Participants categorized written words and nonwords as ‘Irish’, ‘English’, ‘Both’ (homographs) or ‘Neither’. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______223::f4946e01701c1827c6958dd434576234
http://eprints.maynoothuniversity.ie/4089/
http://eprints.maynoothuniversity.ie/4089/