Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Lv, Yanyun"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces B: Biointerfaces 1 October 2013 110:411-418
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces B: Biointerfaces 2012 91:68-76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dong, Moran, Qian, Rui, Wang, Jiaqi, Fan, Jingjie, Ye, Yufeng, Zhou, He, Win, Brian, Reid, Eve, Zheng, Suijin, Lv, Yanyun, Pu, Yudong, Chen, Hanwei, Jin, Juan, Lin, Qingmei, Luo, Xiaoyang, Chen, Guimin, Chen, Yumeng, He, Zhongrong, He, Guanhao, Cheng, Shouzhen, Hu, Jianxiong, Xiao, Jianpeng, Ma, Wenjun, Liu, Tao, Wen, Xiaozhong
Additional file 1 : Table S1. The prevention and control measures of three level response in Guangdong province. Table S2. Definitions of pregnancy complications selected in this study. Table S3. Proportions of study participants in the exposed and u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3b25252d5f92d69e92b91ec05daecfd4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Translational Vision Science & Technology
Purpose To assess the influence of an outdoor program on myopia progression in school children. Methods The prospective interventional school-based study included 373 students aged 6 to 7 years (grade 1 or 2) who were examined annually between 2012 a