Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Lv, Songyang"'
Autor:
Lv Songyang
Publikováno v:
Measurement: Sensors, Vol 33, Iss , Pp 101208- (2024)
Based on the increasing learning needs of students that cannot be met by traditional education in schools, the use of online learning platforms has become a way for many college students to learn Chinese, thereby improving their academic performance
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/345682399a6d4980b39934b126ee5b34
Autor:
Zhang, Qirui, Lv, Songyang, Liu, Lei, Wang, Shouzhi, Wang, Guodong, Yu, Jiaoxian, Lv, Lingshuang, Xu, Xiangang, Zhang, Lei
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; 5/14/2024, Vol. 135 Issue 18, p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lv, Songyang1 (AUTHOR), Wang, Shouzhi1,2 (AUTHOR) wangsz@sdu.edu.cn, Li, Lili3 (AUTHOR), Xie, Shoutian4 (AUTHOR), Yu, Jiaoxian5 (AUTHOR), Zhong, Yueyao6 (AUTHOR) 13922@sdjzu.edu.cn, Wang, Guodong1 (AUTHOR), Liang, Chang1 (AUTHOR), Xu, Xiangang1 (AUTHOR), Zhang, Lei1,2 (AUTHOR) leizhang528@sdu.edu.cn
Publikováno v:
Advanced Science. 5/26/2023, Vol. 10 Issue 15, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Shouzhi1,2 (AUTHOR) wangsz@sdu.edu.cn, Lv, Songyang1 (AUTHOR), Wang, Guodong1 (AUTHOR), Feng, Kun3 (AUTHOR), Xie, Shoutian4 (AUTHOR), Yuan, Guotao3 (AUTHOR), Nie, Kaiqi3 (AUTHOR), Sha, Mo3 (AUTHOR), Sun, Xuhui3 (AUTHOR) xhsun@suda.edu.cn, Zhang, Lei1 (AUTHOR) leizhang528@sdu.edu.cn
Publikováno v:
Advanced Science. Mar2022, Vol. 9 Issue 9, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.