Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"Luyster, Rhiannon"'
Publikováno v:
In Neuropsychologia 18 March 2019 126:128-137
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Markant, Julie, Arunachalam, Sudha, Hare, Madeleine, Soderling, Anna, McCormick, Carolyn E B, Tenenbaum, Elena, Shafali Jeste, Sabatos-DeVito, Maura, Erel, Yotam, Libertus, Melissa, Struhl, Melissa Kline, Lew-Williams, Casey, Bermano, Amit H., Stone, Caitlin, Messinger, Daniel, Landa, Rebecca, Durazo-Arvizu, Ramon, Luyster, Rhiannon, Bergelson, Elika, Wagner, Jennifer, Sheinkopf, Stephen J., Hamlin, Kiley, Vu, My H., Gilyard, Kristen, Park, Kayle, Frank, Michael C.
The Remote Infant Studies of Early Learning (RISE) Battery was designed to assess early cognitive development remotely using tasks that have historically been studied in-lab. The battery consists of tasks that address early development in areas such
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d46b7cc3ef22a07902d3956390ca4e50
Autor:
Arunachalam, Sudha, Luyster, Rhiannon
This study builds on previous work with children on the autism spectrum suggesting that using their focused interests may support learning. Previous research has tailored social communication interventions using children’s focused interests and has
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::722d2902b414d7c9412010ede1aa9ad7
This study builds on previous work with nonspectrum children showing that they can learn new verb meanings by attending to the linguistic contexts in which the verbs occur. However, not all linguistic contexts are equally useful. Some contexts may be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::91a965fa8ecf304f222bac60daef37fa
This study builds on previous work with nonspectrum children showing that they can learn new verb meanings by attending to the linguistic contexts in which the verbs occur. However, not all linguistic contexts are equally useful. Some contexts may be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cc3a79aa0fa97ab046d1d0989db5ee26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luyster, Rhiannon J.1 Rhiannon_luyster@emerson.edu, Arunachalam, Sudha2
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jul2020, Vol. 50 Issue 7, p2616-2624. 9p. 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Arunachalam, Sudha1 sarunach@bu.edu, Luyster, Rhiannon J.2
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Nov2018, Vol. 61 Issue 11, p2659-2672. 14p. 2 Diagrams, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.