Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Lutz, Megan"'
Autor:
Lutz, Megan Elyse
A common issue noted by detractors of the traditional scoring of Multiple Choice (MC) tests is the confounding of guessing or other false positives with partial knowledge and full knowledge. The current study provides a review of classical test theor
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/53446
Publikováno v:
In Health Care Transitions 2024 2
Autor:
Lutz, Megan E.
Cognitive Diagnostic Models (CDMs) are a useful way to identify potential areas of intervention for students who may not have mastered various skills and abilities at the same time as their peers. Traditionally, CDMs have been used on narrowly define
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/43607
Autor:
Lutz, Megan
African American (AA)men have higher Prostate Specific Antigen Scores then European American (EA) men and this study explores several variables (age, race, cancer, prostatitis, and Prostatic Intraepithelial Neoplasia) to better understand the racial
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caldera, Freddy, Farraye, Francis A, Necela, Brian M, Cogen, Davitte, Saha, Sumona, Wald, Arnold, Daoud, Nader D, Chun, Kelly, Grimes, Ian, Lutz, Megan, Helden, Sean R Van, Swift, Melanie D, Virk, Abinash, Bharucha, Adil E, Patel, Tushar C, Gores, Gregory J, Chumsri, Saranya, Hayney, Mary S, Knutson, Keith L
Publikováno v:
Inflammatory Bowel Diseases; Aug2023, Vol. 29 Issue 8, p1202-1209, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.