Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Lutfullin M."'
Autor:
LUTFULLIN, M.
Publikováno v:
Pedagogical Sciences; № 73 (2019); 11-17
Педагогічні науки; № 73 (2019); 11-17
Педагогічні науки; № 73 (2019); 11-17
The analysis of the most common obstacles in the way to successful mathematical education in general educational institutions is conducted; the priority of necessity of direction of school method processing to the elimination of anomalous educational
Publikováno v:
Inorganic Materials. Jan2014, Vol. 50 Issue 1, p29-34. 6p.
Autor:
Lutfullin, M.1 marat.chem@gmail.com, Shornikova, O.1, Pokholok, K.1, Sorokina, N.1, Avdeev, V.1
Publikováno v:
Inorganic Materials. Dec2012, Vol. 48 Issue 12, p1175-1182. 8p. 1 Black and White Photograph, 1 Chart, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SCOPUS-2016-7-5-SID84987752578
The present study was conducted to isolate and characterize the native plant growth-promoting bacterium from potato rhizosphere in the Republic of Tatarstan, Russia. Based on the gyrB (DNA gyrase subunit B) gene sequence analysis, bacterial isolate w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::186ec32b249839bac5dc995d702ea3ce
https://openrepository.ru/article?id=677980
https://openrepository.ru/article?id=677980
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.