Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Luo Shi-hui"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vehicle System Dynamics. 56:366-384
With the increase of railway wagon axle load and the growth of marshalling quantity, the problem caused by impact and vibration of vehicles is increasingly serious, which leads to the damage of veh...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Open Mechanical Engineering Journal. 9:1033-1038
Aimed at the safety problem of the locomotive under the dynamic braking condition, this paper analyzes the influence of the coupler and buffer system. The coupler reposition methods of the large rotation angle coupler and the small rotation angle cou
Publikováno v:
Vehicle System Dynamics. 49:1321-1338
In order to study the dynamic behaviours of locomotives under saturated adhesion, the stability and characteristics of stick–slip vibration are analysed using the concepts of mean and dynamic slip rates. The longitudinal vibration phenomenon of the
Publikováno v:
Journal of Mechanical Engineering. 55:149
Publikováno v:
2010 International Conference on Computer, Mechatronics, Control and Electronic Engineering.
The damage of the tumbler node was one of the common phenomena of the damage of the tumbler journal box setting. Aimed to the easy damage problem of the tumbler node of the CW-2 style bogie, two positioning method of the tumbler journal box was compa
Publikováno v:
2010 International Conference On Computer Design and Applications.
The structure of tumbler journal box orientation mode was widely used in the high speed EMU, as it has the excellence of the stiffness in longitudinal, lateral and vertical direction can be set respectively. The longitudinal stiffness and lateral sti
Publikováno v:
Journal of Mechanical Engineering. 52:126