Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Lundwall, R. A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kartushina, N., Mani, N., Aktan-Erciyes, A., Alaslani, K., Aldrich, N. J., Almohammadi, A., Alroqi, H., Anderson, L., Andonova, E., Aussems, S., Babineau, M., Barokova, M. D., Bergmann, C., Cashon, C., Custode, S., de Carvalho, A., Dimitrova, N., Dynak, A., Farah, R., Fennell, C., Fiévet, A., Frank, M. C., Gavrilova, M., Gendler-Shalev, H., Gibson, S., Golway, K., Gonzalez-Gomez, N., Haman, E., Hannon, E. E., Havron, N., Kanero, Junko, Keller, C., Krajewski, G., Laing, C., Lundwall, R. A., Luniewska, M., Mieszkowska, K., Munoz, L., Nave, K. M., Olesen, N., Perry, L., Rowland, C. F., Santos Oliveira, D., Shinskey, J., Veraksa, A., Vincent, K., Zivan, M., Mayor, J.
The COVID-19 pandemic, and the resulting closure of daycare centers worldwide, led to unprecedented changes in children’s learning environments. This period of increased time at home with caregivers, with limited access to external sources (e.g., d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1246::4321eb2a183bf81fc2b1e37bd136c19e
https://research.sabanciuniv.edu/id/eprint/42265/
https://research.sabanciuniv.edu/id/eprint/42265/
Publikováno v:
Archives of Clinical Neuropsychology. 35:998-998
Objective Increasing evidence suggests that many women with autism spectrum disorder (ASD) may be undiagnosed and thus denied access to supports and interventions. Evaluating suspected ASD involves assessing social communication abilities, and many p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.