Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Lundstrom, S."'
Autor:
Rajula, H. S. (Hema Sekhar Reddy), Manchia, M. (Mirko), Agarwal, K. (Kratika), Akingbuwa, W. A. (Wonuola A.), Allegrini, A. G. (Andrea G.), Diemer, E. (Elizabeth), Doering, S. (Sabrina), Haan, E. (Elis), Jami, E. S. (Eshim S.), Karhunen, V. (Ville), Leone, M. (Marica), Schellhas, L. (Laura), Thompson, A. (Ashley), van den Berg, S. M. (Stéphanie M.), Bergen, S. E. (Sarah E.), Kuja-Halkola, R. (Ralf), Hammerschlag, A. R. (Anke R.), Järvelin, M. R. (Marjo Riitta), Leval, A. (Amy), Lichtenstein, P. (Paul), Lundstrom, S. (Sebastian), Mauri, M. (Matteo), Munafò, M. R. (Marcus R.), Myers, D. (David), Plomin, R. (Robert), Rimfeld, K. (Kaili), Tiemeier, H. (Henning), Ystrom, E. (Eivind), Fanos, V. (Vassilios), Bartels, M. (Meike), Middeldorp, C. M. (Christel M.)
The Roadmap for Mental Health and Wellbeing Research in Europe (ROAMER) identified child and adolescent mental illness as a priority area for research. CAPICE (Childhood and Adolescence Psychopathology: unravelling the complex etiology by a large Int
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::9a85ddf5f3014589a4eda4b050bf89a2
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022032825615
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022032825615
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 16th ERES conference, 1-10
STARTPAGE=1;ENDPAGE=10;TITLE=Proceedings of the 16th ERES conference
STARTPAGE=1;ENDPAGE=10;TITLE=Proceedings of the 16th ERES conference
Nowadays, many companies try to attract customers by bundling all marketing efforts under a common corpo-rate brand to reflect the organization’s identity. The principle of corporate branding suggests that the corporate brand ought to be thoroughly
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4525d87d1111c9083ee6b329dc388d04
https://research.tue.nl/nl/publications/bd7f67e9-9127-4e8f-a193-95b1e1cc3823
https://research.tue.nl/nl/publications/bd7f67e9-9127-4e8f-a193-95b1e1cc3823