Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Luke, Jessica J."'
Autor:
Lamar, Katherine L., Luke, Jessica J.
Publikováno v:
The Journal of Museum Education, 2016 Sep 01. 41(3), 210-219.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26157743
Autor:
Luke, Jessica J., Ancelet, Jeanine E.
Publikováno v:
The Journal of Museum Education, 2014 Jul 01. 39(2), 197-206.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43305026
Publikováno v:
The Journal of Museum Education, 2007 Jul 01. 32(2), 123-135.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40479583
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Research; Jun2022, Vol. 20 Issue 2, p229-241, 13p
Publikováno v:
International Journal of Play; January 2021, Vol. 10 Issue: 1 p63-74, 12p
Autor:
Luke, Jessica J., Tomczuk, Eileen D., Foutz, Susan, Rivera, Nicole, Brahms, Lisa, Nelson, Kari, Hahn, Barbara, Swank, Melissa, McKenney, Kimberly
Publikováno v:
Journal of Museum Education; Dec2019, Vol. 44 Issue 4, p427-438, 12p
Publikováno v:
Museums & Social Issues; Apr-Oct2019, Vol. 14 Issue 1/2, p45-59, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Administrators of museums and other informal-learning centers often need to demonstrate, in some tangible way, the effectiveness of their institutions as teaching tools. Practical Evaluation Guide discusses specific methods for analyzing audience lea