Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Lukas, Marcel F"'
Autor:
Lukas, Marcel F (AUTHOR), Howard, Ray Charles "Chuck" (AUTHOR) rhoward@mays.tamu.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Feb2023, Vol. 49 Issue 5, p697-720. 24p. 2 Diagrams, 12 Charts, 5 Graphs.
Autor:
Howard, Ray Charles "Chuck", Hardisty, David J., Sussman, Abigail B., Lukas, Marcel F.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR); Apr2022, Vol. 59 Issue 2, p435-452, 18p, 3 Charts, 5 Graphs
Supplemental material, sj-pdf-1-mrj-10.1177_00222437211068025 for Understanding and Neutralizing the Expense Prediction Bias: The Role of Accessibility, Typicality, and Skewness by Ray Charles ���Chuck��� Howard, David J. Hardisty and Abi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e51bd71a636986037f19494438c6d794
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.