Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Lujan Agustín"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lujan, Agustin L., Croci, Diego O., Tudela, Julián A. Gambarte, Losinno, Antonella D., Cagnoni, Alejandro J., Mariño, Karina V., Damiani, María T., Rabinovich, Gabriel A.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 Jun . 115(26), E6000-E6009.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26510850
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wojnacki José, Lujan Agustín, Foresti Ombretta, Aranda Carla, Bigliani Gonzalo, Maria Pena Rodriguez, Brouwers Nathalie, Malhotra Vivek
Agonist-mediated stimulated pathway of mucin and insulin release is biphasic in which a rapid fusion of pre-docked granules is followed by slow docking and fusion of granules from the reserve pool. The sustained neurotransmitter release also necessit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0eca52d0869a5800933e03ab63580a06
https://doi.org/10.1101/2022.09.14.507971
https://doi.org/10.1101/2022.09.14.507971
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Española de Pedagogía, 1983 Apr 01. 41(160), 249-271.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23764058