Zobrazeno 1 - 10
of 219
pro vyhledávání: '"Luisa Perez"'
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 9, Iss 1, Pp 107-128 (2023)
For students to advance beyond arithmetic, they must learn how to attend to the structure of math notation. This process can be challenging due to students' left-to-right computing tendencies. Brackets are used in mathematics to indicate precedence b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fa5792a42d8484f9a22bc50a2d951e1
Autor:
Jeanine Lee McHugh Skorinko, Craig DiGiovanni, Katherine Rondina, Amy Tavares, Jennifer Spinney, Mariam Kobeissi, Luisa Perez Lacera, Daniel Vega, Paul Beatty, Melissa-Sue John, Aidan Doyle
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
The current research aims to investigate whether perspective taking influences social tuning, or the alignment of one’s self-views, explicit attitudes, and/or implicit attitudes with those of an interaction partner. In six different experiments, pa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35dc5a87a52c4b259b37dac0a5d00f32
Autor:
Adrian M. Gonzalez-Gil, Mariana Peschard-Franco, Elena C. Castillo, Gustavo Gutierrez-DelBosque, Victor Treviño, Christian Silva-Platas, Luisa Perez-Villarreal, Gerardo Garcia-Rivas, Leticia Elizondo-Montemayor
Publikováno v:
Diabetology & Metabolic Syndrome, Vol 11, Iss 1, Pp 1-16 (2019)
Abstract Background Adipokines and the myokine irisin, involved in mechanisms associated with obesity and metabolic syndrome (MS), are understudied in the pediatric population. Objective To investigate the relationship between irisin, and leptin, res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10a2ba802fbe41bfb44d931d34683400
Publikováno v:
In Revista Médica Clínica Las Condes January-February 2023 34(1):57-63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This volume explores the current position of CLIL on the three main fronts where it is attracting particular attention in specialized literature, namely, implementation, research, and teacher training. To this end, it presents evidence from national
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.