Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"Ludvigsen, Sten"'
Autor:
Ludvigsen, Sten, Nortvedt, Guri A., Pettersen, Andreas, Pettersson, Astrid, Sollerman, Samuel, Ólafsson, Ragnar F., Taajamo, Matti, Caspersen, Joakim, Nyström, Peter, Braeken, Johan
Is PISA 2012 relevant to mathematics education in Norway and Sweden? In what ways are the different leadership styles among principals in the Nordic countries related to teachers'attitudes and behaviours and students achievements? What are the associ
Publikováno v:
In Computers & Education June 2022 182
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction April 2022 33
Autor:
Ludvigsen, Sten Runar, Warwick, Paul, Rasmussen, Ingvill, Rødnes, Kari Anne, Smørdal, Ole, Major, Louis
Publikováno v:
Ludvigsen, Sten Runar Warwick, Paul Rasmussen, Ingvill Rødnes, Kari Anne Smørdal, Ole Major, Louis . Learning as Gap-Closing In and Across Subject: Digitalised Dialogues Across the Curriculum. Designs for Experimentation and Inquiry. Approaching Learning and Knowing in Digital Transformation. 2019, 31-49 Routledge
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/76265
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/76265/1/Learning_as_gap_closing_pre-print.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/76265/1/Learning_as_gap_closing_pre-print.pdf
Publikováno v:
In Journal of Economic Behavior and Organization February 2018 146:1-15
Autor:
Damşa, Crina I., Ludvigsen, Sten
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction December 2016 11:1-18
Autor:
Norenes, Svein Olav, Ludvigsen, Sten
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction December 2016 11:66-84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2014 Dec 01. 84(4), 572-608.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24434250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.