Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Luciano E. Zaffanella"'
Publikováno v:
Health Physics. 91:592-607
In previous studies, modeling and measurements have suggested a positive relationship between the average residential magnetic field (B(avg)) and the voltage from the residential water line to earth (V(W-E)). This voltage is the source of exposure to
Publikováno v:
Bioelectromagnetics. 25:530-536
The US National Electrical Code's (NEC) requirement to ground a home's electrical service to the residential water line results in a voltage between the water line and earth, VW–E. The voltage may result from ground return current that flows into t
Publikováno v:
Bioelectromagnetics. 21:538-553
Residential electrical wiring safety practices in the US result in the possibility of a small voltage (up to a few tenths of a volt) on appliance surfaces with respect to water pipes or other grounded surfaces. This “open circuit voltage” (VOC) w
Publikováno v:
Bioelectromagnetics. 25(5)
A portable meter has been developed for measuring low frequency currents that flow in the human body. Although the present version of the meter was specifically designed to measure 50/60 Hz "contact currents," the principles involved can be used with
Autor:
Luciano E. Zaffanella, Robert Kavet
Publikováno v:
Bioelectromagnetics. 23(6)
We measured magnetic fields and two sources of contact current in 36 homes in Pittsfield, MA. The first source, VP–W, is the voltage due to current in the grounding wire, which extends from the service panel neutral to the water service line. This
Publikováno v:
Epidemiology. 9:4-5
We propose a residential case-specular method for the study of wire codes and childhood cancer. The method compares the wire codes of case residences with the wire codes of identical residences (specular residences) located in a virtual situation in
Publikováno v:
Epidemiology. 9:476
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.