Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Luce MF"'
Publikováno v:
ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH, VOLUME XXXI, 84-85
STARTPAGE=84;ENDPAGE=85;TITLE=ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH, VOLUME XXXI
STARTPAGE=84;ENDPAGE=85;TITLE=ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH, VOLUME XXXI
Despite the importance of identifying the hierarchy of product attributes that drive judgment and choice, the many available methods remain limited regarding their convergent validity and test-retest reliability. To increase the validity and reliabil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::44954f16e18bb2d0090e50fcd6945f3a
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/40fdbd4b-cfb9-42dd-8ab5-d67201e71462
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/40fdbd4b-cfb9-42dd-8ab5-d67201e71462
Publikováno v:
ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH, VOLUME XXXI, 86-87
STARTPAGE=86;ENDPAGE=87;TITLE=ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH, VOLUME XXXI
STARTPAGE=86;ENDPAGE=87;TITLE=ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH, VOLUME XXXI
Identifying product attributes that are important in consumer judgments is a key objective of consumer research. Unfortunately, the many available methods to identify important attributes often lack convergent and nomological validity. The objective
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::82c1273cca8e7f087c9a47842e85f340
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/5927f829-ebb5-4b37-8af8-fae881a50af6
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/5927f829-ebb5-4b37-8af8-fae881a50af6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.